Search Engine Optimization (SEO) este “arta” de a crea
pagini web pentru a atinge un rang cât mai înalt în rezultatele motoarelor de
căutare. SEO este realizat prin optimizarea anumite secțiuni sau
"elemente" în HTML-ul fiecărei pagini a unui site. Aceste secțiuni
sunt citite într-un mod special de către motoarele de căutare și, în funcție de
nivelul de optimizare, se poate crea o probabilitate mai mare de trafic gratuit
catre aceste pagini.
Un specialist SEO ajută la ridicarea rangului
siteurilor și blogurilor în clasamentul general al motoarelor de căutare
majore. Adesea menționat pur și simplu ca şi specialiști SEO, aceste persoane
efectuează o varietate de activitati, cum ar fi crearea de conținut optimizat
pentru motoarele de căutare, analizarea optimizării conținutului existent și
asigurarea că titlurile, anteturile, meta tag-urile și temele site-ului sunt
toate proiectate pentru a îmbunătăți ansamblul unui site pentru a urca în
clasamentul motoarelor de căutare. Un specialist în optimizare SEO va căuta, de
asemenea, cuvinte cheie și site-uri concurente pentru a poziționa un site astfel încât să depăşească poziționarea altor siteuri sau bloguri
similare și de a crește vizibilitatea respectivei pagini web.
Optimizarea SEO este termenul folosit pentru a descrie
proiectarea unui site web prin utilizarea de cuvinte sau
expresii de căutare - cheie folosite cel mai probabil de catre o persoană atunci când caută pe internet un anumit subiect, produs sau
serviciu. Prin prognozarea termenilor susceptibili de a fi utilizaţi în
căutarea unui site, un specialist în SEO poate proiecta și ajusta un site web,
astfel încât în aceste condiții, site-ul va fi recunoscut de către un motor de
căutare și va atrage noi vizitatori. Atunci când un site este optimizat în mod
corespunzător, poziționarea printre alte site-uri crește, ceea ce dice la
creștera probabilităţii de a fi accesat de mai mulţi vizitatori.
În plus, în afară de utilizarea strategică a cuvintelor
cheie în conținutul conceput pentru un site web, un specialist în SEO va lucra,
de asemenea, să se asigure că anumite cuvinte cheie apar şi în locuri cum ar fi
titlurile și descrierile site-ului. Așa cum se întâmplă în orice conținut web,
aceste plasamente subtile de cuvinte cheie ajută motoarele de căutare să
recunoască și să clasifice un site web astfel încât acesta să poată
oferi rezultatele de căutare cele mai utile bazate pe interogări individuale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu