Medicina tradiţională chineză afirmă că trei produse au efecte farmaceutice: ouăle de prepeliţă, veninul de viperă şi morcovul din Coreea.

Search Engine Optimization

19 mar. 2014
Search Engine Optimization
Search Engine Optimization (SEO) este “arta” de a crea pagini web pentru a atinge un rang cât mai înalt în rezultatele motoarelor de căutare. SEO este realizat prin optimizarea anumite secțiuni sau "elemente" în HTML-ul fiecărei pagini a unui site. Aceste secțiuni sunt citite într-un mod special de către motoarele de căutare și, în funcție de nivelul de optimizare, se poate crea o probabilitate mai mare de trafic gratuit catre aceste pagini.
Un specialist SEO ajută la ridicarea rangului siteurilor și blogurilor în clasamentul general al motoarelor de căutare majore. Adesea menționat pur și simplu ca şi specialiști SEO, aceste persoane efectuează o varietate de activitati, cum ar fi crearea de conținut optimizat pentru motoarele de căutare, analizarea optimizării conținutului existent și asigurarea că titlurile, anteturile, meta tag-urile și temele site-ului sunt toate proiectate pentru a îmbunătăți ansamblul unui site pentru a urca în clasamentul motoarelor de căutare. Un specialist în optimizare SEO va căuta, de asemenea, cuvinte cheie și site-uri concurente pentru a poziționa un site astfel încât să depăşească poziționarea altor siteuri sau bloguri similare și de a crește vizibilitatea respectivei pagini web.
Optimizarea SEO este termenul folosit pentru a descrie proiectarea unui site web prin utilizarea de cuvinte sau expresii de căutare - cheie folosite cel mai probabil de catre o persoană atunci când caută pe internet un anumit subiect, produs sau serviciu. Prin prognozarea termenilor susceptibili de a fi utilizaţi în căutarea unui site, un specialist în SEO poate proiecta și ajusta un site web, astfel încât în aceste condiții, site-ul va fi recunoscut de către un motor de căutare și va atrage noi vizitatori. Atunci când un site este optimizat în mod corespunzător, poziționarea printre alte site-uri crește, ceea ce dice la creștera probabilităţii de a fi accesat de mai mulţi vizitatori.
În plus, în afară de utilizarea strategică a cuvintelor cheie în conținutul conceput pentru un site web, un specialist în SEO va lucra, de asemenea, să se asigure că anumite cuvinte cheie apar şi în locuri cum ar fi titlurile și descrierile site-ului. Așa cum se întâmplă în orice conținut web, aceste plasamente subtile de cuvinte cheie ajută motoarele de căutare să recunoască și să clasifice un site web astfel încât acesta să poată oferi rezultatele de căutare cele mai utile bazate pe interogări individuale.

Academia milionarului - Marele concurs | TeleTrade

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu