Medicina tradiţională chineză afirmă că trei produse au efecte farmaceutice: ouăle de prepeliţă, veninul de viperă şi morcovul din Coreea.

Magazinele cash and carry dispar dintre retailerii alimentari moderni

6 nov. 2015
Magazinele cash and carry dispar dintre retailerii alimentari moderni
Pentru prima dată de la apariţia comerţului modern în România, cele două lanţuri de magazine cash and carry care operează pe plan local, Metro şi Selgros, au o cotă de sub 1% din retailul alimentar şi au fost scoase din cercetările referitoare la această piaţă. Faptul că au pierdut clienţii persoane fizice se vede şi în rezultatele lor financiare, dar şi în strategiile lor de business.

În urmă cu aproximativ 20 de ani (octombrie 1996), Metro Cash and Carry era primul nume internaţional care s-a încumetat să intre în România cu un format de magazin mare, având astfel misiunea de a educa o piaţă  formată din clienţi care nu ştiau nici măcar ce este un cod de bare. În magazinul din Otopeni, românii au intrat pentru prima dată într-un magazin pe bază de legitimaţie şi s-au plimbata printre rafturi trăgând după ei un cărucior de cumpărături. Şase ani mai târziu, Selgros făcea acelaşi lucru la Braşov, primul oraş în care compania ce aparţine astăzi în întregime elveţienilor de la Coop Elveţia a decis să deschidă un magazin. Acum, acest segment reprezentat de cei doi mari retaileri şi 50 de magazine în total, a dispărut complet din lista de magazine frecventate de consumatorul final, potrivit cercetările de piaţă.

economica.net
Sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu